Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2016

Kartki 2017 - banerek i okoliczności

Witam  Was
Zgodnie z obietnicą przygotowałam dla Was banerek do  II edycji zabawy kartkowej w 2017 . Można pobierać i wieszać na blogi jak ktoś ma ochotę -  przymusu nie ma :-)







Obiecałam Wam również  zestawienie okoliczności na jakie będziemy robić kartki w przyszłym roku.
Trochę  uprościłam jeszcze sprawę, aby dać  Wam więcej luzu. To najpierw zestawienie a potem kilka słów wyjaśnienia.

 





W każdym z miesięcy dwie pierwsze okoliczności są obowiązkowe !!
  Trzecia jest do wyboru albo 3a albo 3b albo 3a+3b

Kartka  okolicznościowa to kartka na : Imieniny, Urodziny, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Dzień Chłopaka , Dzień Nauczyciela i jaka tam jeszcze okoliczność Wam się trafi  :-)

Kartka na ślub , może być oczywiście i na rocznicę ślubu.

To chyba wszystko odnośnie okoliczności, jak ktoś ma jeszcze jakieś pytania pisać w komentarzu - odpowiem .

I jeszcze kilka spraw  do Projektantek.

Jeżeli któraś  z Was nie będzie mogła zrobić kartek w wyznaczonym miesiącu  dajcie mi proszę wcześniej znać, tak żebym mogła znaleźć zastępstwo.

Możecie swoje kartki robić od dzisiaj jak macie czas i ochotę. Jeżeli wyrobicie  się wcześniej to proszę o przesłanie do mnie tematów i gotowych kartek. Będzie mi wygodniej przygotować posty wcześniej, tym bardziej że będzie w nich również kilka słów o Was i Waszych blogach.
Jak przyjdzie czas na Wasz miesiąc kliknę sobie tylko opublikuj :-))))

I to Tyle na temat   zabawy karteczkowej w  2017 roku. 

 Wszystkie informacje i banerki znajdziecie TU

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za uwagę :-)

P.S. I niech Was nie dziwić dzisiejszy post  - to skrzywienie zawodowe - tak już mam, że jak mogę zrobić coś wcześniej to to robię, bo życie bywa nieprzewidywalne, a co zrobione to z głowy :-)


26 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada Wasza zabawa :) Aż żałuję że nie jestem kartkowa i nie bawię się razem z Wami. Nie mam za grosz umiejętności plastycznych i obawiam się że mnie chłop z domu wyrzuci jak mu powiem że chcę się brać za kolejne rękodzieło ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. :) super Aniu, ład i porządek:) i wszystko jasne! Pozdrawiam i sciskam a banerem wrzucę wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie banerek, tylko wielkie banerzysko :-) Choć mój udział w zabawie jest pod znakiem zapytania, to zawieszę informację u siebie na blogu dla samej promocji zabawy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. widać Aniu dobrą księgowa- wszystko w papierach gra i buczy ;D
    buziam

    OdpowiedzUsuń
  5. Po takim zestawieniu można spodziewać się najlepszego; czuj, że naoglądam się cudownych prac, tak ze strony projektantek, jak i biorących udział ) kto wie, może i ja się dołączę, choć coraz dalej odbiegłam od kartek ;) Pozdrawiam i życzę Wszystkim wspaniałej zabawy 2017 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, Aniu!
    Wszystko jest jasne, można zabierać się do pracy :)
    Ps. Wysłałam maile na wp.pl.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jestem projektantką i w dodatku dostałam czerwiec - prezent na urodziny! Bardzo się cieszę Anusiu. Zostało jeszcze mnóstwo czasu ale to dobrze, można sobie spokojnie wymyślać.
    Grunt to dobra organizacja. Zabieram banerek, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko zrozumiale i przejrzyście, wspaniale jest być u Ciebie projektantką:) Na razie jeszcze nawet nie myślę na ten temat;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne urozmaicenie naszej zabawy karteczkowej, jak tylko zdrowie i czas pozwolą z miłą chęcią będę tworzyć z Wami karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i przejrzyście wszystko opisane :) Teraz tylko spokojnie nad wszystkim pomyśleć, przygotować i bawić się w kartkowanie na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie mogę doczekać nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja nie mogę ,to już ?
    Czyli od dziś mogę się chwalić ,że jestem projektantką w tak fantastycznej zabawie.
    Postaram się nie nawalić i już nie mogę sie doczekać mojego miesiąca.
    Banrek porywam i z dumą zawieszam u siebie .
    Buziaki Anulka

    OdpowiedzUsuń
  14. Banerek wisi, zabawa jest świetna i tylko żeby wena dopisała, a miesiące były troszkę dłuższe - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielki porządek tu zapanował ... oj będzie się działo ...
    Banerek wieszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strach się bać - księgowa w akcji ;) Zapowiada się nieźle :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszystko co jest dopięte na statni guzik, świetnie ANiu to wszystko zoorganizowałaś . Ukłony dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rany jak Ty zapinkalasz. Wczoraj komenta pisałam,a tu patrze znowu coś wisi.Aniu wszystko jasne i pieknie to wszystko zrobiłaś. Banerek powiesze jutro. Sporo czasu, ale jak znam życie i siebie, to na ostatnią chwile znowy bedzie. Buziaczki i przytulaski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu podziwiam Cię za to, że masz tak wszystko poukładane!!! Też bym tak chciała chociaż w połowie:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Na pewno będę nadal podziwiała Wasze piękne prace. Wrzucę banerek na swojego bloga, ale na razie nie przyłączę się do zabawy z bardzo prozaicznego powodu - zupełny brak czasu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Aniu to wymyśliłaś :)
    Z wielką radością oraz przyjemnością będę przyglądać się tym wyzwaniom przez rok cały :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały kartkowy rok 2017 świetnie zaplanowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką chęcią przyłączę się do wspólnego kartkowania w przyszłym roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Z ochotą pobawię się z Wami Ciekawie zapowiada się Zabawa
    Pierwszy raz biorę udział w takim przedsięwzięciu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. witam. ja z zapyaniem czy bez bloga mogę się zapisać? jesli tak to dla jasności kartka obojętnie jaka technika ? i napiszcie co na styczen mam zrobić pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Wreszcie mogę przejrzeć na spokojnie... Pozdrawiam znad buntującego się tabletu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...