Obserwatorzy

środa, 9 sierpnia 2017

Kolejny raz Boże Narodzenie x 3

Witam Was

Dziś kolejna porcja  prac bożonarodzeniowych, w zabawach  organizowanych przez Agnieszkę, Ulę i Inkę.
Tradycyjnie już wspólny banerek.



Zacznę może dziś od Agnieszki i całorocznego "bombkowania". Szczegóły zabawy TUTAJ
Hafciki z tego miesiąca prezentują się tak


A z haftów powstały kolejne dwa  medaliony.






Mam ich już całkiem sporo .



Postanowiłam też z dodatkowych haftów z tej zabawy zrobić kartki. Dziś pierwsze trzy. 




Tą śliczną ścinkową bazę  z kartki powyżej dostałam kiedyś od Lidzi . Dziękuję pięknie. 





Tak sobie patrze na te moje kartki i dochodzę do wniosku, że te moje z haftem są wszystkie do siebie podobne. Ale to chyba normalne, że z czasem każdy sobie wyrabia jakiś styl. No cóż u mnie pozostanie na płasko z dodatkiem ozdobnych papierków :-)

To lecimy do drugiej zabawy.  U Uli w tym miesiącu  stajenka / szopka . Tym razem kartka z haftem, szopka zamknięta w bombce. Wzór pochodzi z gazetki Cross Stitcher, niestety numeru nie znam.  



I ostatnia już dziś zabawa u Inki, gdzie w sierpniu tematem jest doniczka . Swoją drogą to pomysły Inki mnie zaskakują co miesiąc.  
Moja doniczka jest  haftowana


a w doniczce posadziłam sobie choinkę, 


I kartka w całej okazałości, oczywiście papier  z Magicznej Kartki


 a wzorek choinki  TUTAJ


Tym razem nie narzekam, jestem zadowolona ze wszystkich swoich prac :-)

Dziś więcej zdjęć niż treści, ale komu się chce czytać długaśne posty jak taka piękna pogoda za oknem.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę aby jednak jutro było trochę mniej stopni niż zapowiadane 37 



45 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie :-D Niezmiennie zachwycają mnie haftowane kartki ,wzory mają piękne i tło przy nich jest mniej istotne :-D Medaliony z haftem będą rewelacyjnie wyglądać na choince :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bombeczki i karteczki.
    Miała rację Inka, że coś z doniczkami wymyślimy, ty zrobiłaś pomysłową kartkę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, przepiękne są Twoje hafty i zawsze podziwiam, jak pięknie potrafisz je wkomponować w kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga Aniu! gdzie jak gdzie, ale u Ciebie to zawsze jest co oglądać. podziwiać i się zachwycać. Twoje kartki można rozpoznać na pierwszy rzut oka. Mają swoja markę. Ta precyzja wykonania, kompozycja poszczególnych prac mnie powala z zachwytu. Buziaczki ślkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu karteczki na płasko ale jakie piękne. Medaliony wspaniała będą ozdoba na choince. A haftowane karteczki zachwycają. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wiesz , ze Twoje hafty są najpiękniejsze. Wszystkie swa urodą zachwycają . Ja chyba jednak mam słabość do Św. Rodziny i właśnie ta karteczka wśród urodziwych kartek wiedzie prym .
    I faktycznie u Ciebie zima choć pot z czteroliterówki cieknie ale nim się obejrzymy będą Święta tuż tuż . s Ty Aniu nie będziesz mogła powiedzieć, ze obudziłaś się z ręką w nocniku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne medaliony, masz już spory zapas

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu podziwiam wszystkie Twoje prace i wszystkie są piękne. ...no naprawdę można oko nacieszyć. Ale....ale choć wszystkie prace są cudne....to moje serce skradła to choinka w doniczce. ....no boska jest:-)
    A co do upałów to mnie one jak najbardziej teraz odpowiadają. ...bo urlopuję sobie akurat. ...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, każda Twoja praca jest wypieszczona i perfekcyjna! Medaliony i kartki zachwycające! Dziś najbardziej wpadł mi w oko ten skrzacik w czerwonej czapuni.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :) Jednak haftowane karteczki mają swój niepowtarzalny urok :) Są podwójnie piękne, raz wzorek i dwa cała karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sa Aniu te Twoje karteczki, krzyzykowe szczegolnie zawsze mnie ujmują bo ostatnio u mnie z nimi krucho a mam do takich karteczek słabość...super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, podziwiam :) karteczki dopracowane, dopieszczone. Niesamowite, że umiesz skupić się na świętach o tej porze roku... :) ja chyba nie dałabym rady gdy za oknem lato w pełni ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam! Aniu, jesteś niesamowitą osobą, kiedy Ty masz czas na tworzenie takich pięknych rzeczy? Wspaniałe hafciki, świetnie wykorzystane, do tego jeszcze szyjesz i robisz na tunezyjskim szydelku. Nie wiem jak Cię określić, może Kobieta Alfa i Omega:) pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu! Ale nam tu piękności pokazałaś, Piękne bombeczki ,ta zielona najbardziej mi się podoba, Z bombeczek powstały śliczne medaliony. Karteczki również wszystkie Urocze - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu cudne prace :) jak co miesiąc niezmiennie zachwycają nie medaliony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te Twoje medaliony Aniu, zastanawiam się na czym są zrobione, bo takie trochę wypukłe się wydaja? Co do karteczek, to mi sie Twój styl podoba, są zawsze super wykończone te hafciki. A jak fajnie wykorzystałaś ta bazę ode mnie, świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wszystkie kartki są przepiękne, ale skrzat mnie rozbroił, jest prze!!!
    tak samo jak medaliony, juz wyobrażam sobie jak pięknie będą wyglądały na choince
    I owszem wyrobiłaś sobie już styl - rozpoznaję Twoje kartki i niezmiennie sie nimi zachwycam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace:) Aniu a medaliony robisz według jakiegoś kursu?

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybko urosły te piękne drzewka w doniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne są te Twoje hafciki, a kartki i zawieszki z nimi perfekcyjne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ania! jak zwykle rewelacja pod każdym względem! piękne prace:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu w Krakowie żar leje się z nieba a u Ciebie zima - aż miło popatrzeć :-) Ślicznotki, wszystkie po kolei obejrzałam i jak zawsze u Ciebie, prace staranne, dopieszczone w każdym calu. W karteczce z haftowaną choinką po prostu się zakochałam - boska. Ściskam i pozdrawiam ...gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu zachwycające są te Twoje hafty! I do tego tak zręcznie wkomponowane w kartki. Bardzo mi się spodobała ta ostatnia karteczka, z choinką w doniczce. Pozdrawiam z upalnego Podkarpacia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie zinterpretowałaś wszystkie wytyczne, a małe formy krzyżykowe, czy to w postaci kartek, czy medalionów zawsze bardzo mi się podobają 😃

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, wszystkie karteczki są wspaniałe! Podziwiam te krzyżykowe cudeńka :) Ja po próbach haftu koralikowego na Boże Narodzenie kompletnie straciłam wenę do krzyżyków, a takie piękności można z nich wyczarować. Super! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu,piękne te Twoje haftowane karteczki,mają swój styl :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne kartki i medaliony zrobiłaś Aniu :)
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hafty przecudne! To musi być przyjemnosć otzymać karteczke od Ciebie! Choinka w donicy fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, możesz być dumna ze swojego stylu! Robisz tyle kartek, a i tak się nie powtarzają, hafciki są urocze i jeszcze ubierasz je w piękne papierki! czego chcieć więcej? :)) Pozdrawiam, dzisiaj już znacznie chłodniej, nareszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu prześliczne hafciki:) Karteczki wszystkie bez wyjątku bardzo mi się podobają:) a pomysł z medalionami jest świetny:) Ja swoje hafty wykorzystuję głównie do kartek, a reszta w kopercie czeka na swój czas;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne karteczki! Ta z choinką dla Rogatego - zachwycająca! Świetnie dobrane kolory i piękny haft! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, karteczki śliczne- uwielbiam te Twoje hafciki ;) Serdeczności ślę :) <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś Ty to haftowała? Aniu karteczki urocze wszystkie. Bombeczkami wciaz sie zachwycam. Pieknie wygladaja te medaliony. Karteczki rowniez czarujace. Pewnie , ze kazdy z czasem wyrabia sobie własny styl. Stajemy sie przez to rozpoznawalni i dzieki temu wiem, ze te cudne hafciki należa do Ciebie. Buziaczki Aniu. Sorki, że tak p9xno, ale Ty wiesz co jest grane.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oglada się świetnie. Masz rację co do wypracowywania stylu :) A najsympatyczniej wygląda zestaw medalionów - zwłaszcza ten "słodki" w środku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kartki z haftami tylko pozornie są do siebie podobne. Każdy haft to małe dzieło które przyciąga uwagę. Na Twoich kartkach Anusiu zawsze jednak jest coś oprócz haftu - ciekawe tło, ładne dodatki i staranne wykończenie. Nigdy nie jest nudno. Dzisiejsze też są śliczne, szczególnie ostatnia! Urzekły mnie też medaliony - malutkie cudeńka.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie hafciki pięknie wyglądają :-) Najbardziej podoba mi się "folkowa" choinka w doniczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu jestem zachwycona i oczarowana Twoimi medalionami i kartkami. Cudnie Ci wszystko wyszło :).

    Pomysł Inki z doniczką rzeczywiście zaskakujący ale fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak sobie dumam... przecież umiem się igłą posługiwać. Twoje prace są inspirujące...fantastyczne te hafciki...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ ta choinkowa kartka się mi podoba! cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne karteczki, a choinka w doniczce rewelacyjna 😃

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...