Obserwatorzy

wtorek, 1 maja 2018

Kartki przez cały rok - wytyczne maj

Witam Was 

Mamy kolejny pierwszy dzień miesiąca, a więc pora na  wytyczne do zabawy kartkowej.
Zgodnie z zasadami  na ten rok, w maju tematy dla Was przygotowała  Gościnna Projektantka, którą jest 
  Sylwia Murzynowska 
z bloga http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/

Witam Cię Sylwio serdecznie. 

Zacznę trochę nietypowo, bo od banerka majowego, a potem przedstawię Wam Sylwię.


A oto majowe tematy jakie przygotowała nam gościnna Projektantka 

1. Boże Narodzenie - renifer i śnieżynki
  2. Wielkanoc - zając i kwiatki
3. Kartka okolicznościowa to aż trzy propozycje :
3a. Dzień Matki - serca i dżety 
3b. I Komunia Św. - kielich lub krzyż
3c. Inna okoliczność  - kolor fioletowy  i kwiaty

################################################

Sylwia założyła swojego bloga w czerwcu 2014 roku, 
więc to już blogowa weteranka, która niedługo obchodzić będzie swoje 4 urodziny. Jak jesteście ciekawi co napisała o sobie zapraszam Was do jej pierwszego posta TUTAJ.
Sylwia  to przede wszystkim hafciarka i haft krzyżykowy zdominował jej bloga, a jakie były początki tej wielkiej pasji  możecie poczytać TU
Ulubiony motyw  to muffinki. 



Z dwóch swoich haftowanych obrazów Sylwia jest szczególnie dumna. To Makowy Dworek 



Oraz Serce Jezusa - wzór do tego haftu Sylwia przerabiała sama z obrazu. 



Sylwia organizuje na swoim blogu zabawy hafciarskie, aktualnie  SAL kawowy 

Drugą jej wielką pasją jest pieczenie słodkości. Macie może ochotę na pyszne wiśniowe ciasteczko Tu jest na nie przepis. A może drożdżowe bułeczki - TU
Na blogu Sylwii znajdziecie jeszcze wiele przepisów na pyszne ciasteczka, zapraszam Was serdecznie do odwiedzin u  naszej majowej projektantki.


Mam nadzieję, że tematy Wam się spodobały. 
Życzę Wszystkim owocnego kartkowania.
Czas START

Pozdrawiam serdecznie 






31 komentarzy:

  1. Piękne prace Sylwii i świetne tematy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, a tematy wydają się proste, ale zobaczymy, wszystko wyjdzie w praniu;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jest ciekawie ;)
    Miałam inne plany,zatem muszę zmienić zwrotnicę na inny tor he he ;)
    Piękne prace Sylwia nam przedstawiła :) Szacun i wielkie pokłony z mojej strony !!! Pozdrawiam miło ;)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne tematy Sylwia wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, dwie będą na pewno, a resztę się zobaczy;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace szczególnie Serce Jezusa mam właśnie takie duże zdjęcie tego obrazu.
    A babeczki wygląda bardzo smakowicie i ten śliczny wiejskie widoczek.
    Niezła zdolniacha z Sylwii i wymyśliła bardzo fajne tematy.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie Aniu zawsze jak w zegarku :) Fajne tematy, oczywiście bawimy się dalej. Zachwycające są te haftowane obrazy Sylwii, coś pięknego.
    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ocho i sie zaczęło :):):)
    Miłego i słonecznego maja zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne tematy :) Jak wystarczy mi czasu, to przygotuję kartki z hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszło mi do głowy jedno pytanie. Dziewczyny, czy np. z sercem kartka koniecznie na Dzień Matki musi być, czy może być po prostu okolicznościowa?

      Usuń
  10. Świetne tematy, jest i zając i są kwiaty, będzie można znowu poćwiczyć skręcanie. Miło było poznać Sylwię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Sylwia wymysliła tematy. Mam nadzieje ze uda mi sie stworzyć choć dwie.
    Udanej majówki Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowicie zorganizowana i obiwiazkowa i tego przede wszystkim powinniśmy się od Ciebie uczyć. Dziś przedstawiłaś niezwykle utalentowaną osóbkę. Wielkie brawa za całokształt 😁
    Uściski 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu , podziwiam jak ty ogarniasz te zabawy , śledzisz to wszystko, milo poznać Sylwię

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim :) Bardzo mi miło gościć u Ciebie Aniu:) Nie spodziewałam się tyle pięknych słów ze strony koleżanek bloggerek:) Bardzo Wam dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne tematy Sylwia wymyśliła. Może w końcu uda mi się dołączyć do zabawy....

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie nas Sylwia inspiruje, a jej prace są niesamowite. Już porywam banerek.
    Miłej majówki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace i ciekawe tematy zaproponowała Sylwia. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne prace. Gratuluję. Tematy zabawy karteczkowej na maj super. Miłej Majówki Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sylwię spotykałam kiedyś przy okazji Wspólnego Dziergania i Czytania u Maknety.

    Chętnie bym się z Tobą napiła kawy nad morzem, ale będę w tym czasie u Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne tematy i nawet już mam pomysły:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu! Przepiękne prace są tej projektantki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wytyczne, może w tym miesiącu mi się uda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace Sylwii. A wybór kartek do zrobienia duży ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kak najbardziej, Sylwia zaproponowała ciekawe tematy, na pewno powstanie mnóstwo pięknych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne wytyczne,Sylwia pokazała nam piękne kartki :) mam nadzieję że i w tym miesiącu uda mi się bawić razem z Wami,choć z czasem ostatnio u mnie kiepsko ....

    OdpowiedzUsuń
  26. No i w tym miesiącu się udało dołączyć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace Sylwii. Też utalentowana (tak jak Ty) osoba. Domek haftowany prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie robiło mi się karteczki na zadane tematy, dziękuję za kolejny miesiąc zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sylwia, to wspaniała osoba i bardzo zdolna rękodzielniczka :)
    Mam zaszczyt współpracować z nią i bardzo się z tego cieszę.
    Jestem ciekawa jakie prace postaną z Sylwii inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...